دیدار اعضای همایش خانواده مقاوم با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری
دیدار اعضای همایش خانواده مقاوم با  دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری

به گزارش دبیرخانه همایش خانواده مقاوم در ابتدای این دیدار حجت الاسلام زیبایی نژآد به تبیین اهداف این همایش و ضرورت همکاری  با نهادهایی که رسالت بین المللی دارند، پرداخت. خانم دکتر علاسوند با اشاره به نشست ها و ارتباطات متعددی که همایش خانواده مقاوم با کشورهای جهان اسلام برگزار کرده است، گفت: اکنون ما پس از مستندسازی ایده همایش به همنوایی بین المللی در جهان اسلام،  به دنیال یافتن ایده ها و نظریات علمی در چگونگی مقاومت خانواده و راه بهبود وضعیت اخلاقی آن هستیم.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب بیان کرد ما مشارکینی هم در دنیای غرب و هم در جهان اسلام داریم  که تقابل ارزش های لیبرالیستی با ارزش های اخلاقی را دریافته اند.
او با اشاره به خانواده به عنوان یکی از محورهای مهم، بیان کرد این هم پیمانان ما در تقابل ارزش های پیرامون خانواده مانند تقابل ارزش حجاب با  پورنوگرافی، ارزش خانواده با هم جنس گرایی و ارزش فرزندآوری با سقط جنین و... با ما اشتراک نظر دارند و این می تواند محور وحدت قرار گیرد.
دکتر شهریاری وحدت جهان اسلام و نیز همزیستی مسالمت آمیز در جهان به هدف حفاظت از امنیت مسلمانان در نقاط مختلف جهان را دو رسالت عمده مجمع جهانی تقریب معرفی کرد و کرامت انسانی را ارزش مسلط در برابر لیبرالیسم فردگرایانه دانست و تصریح کرد این اررش می تواند محور وحدت و همزیستی را فراهم آورد.

گالری تصاویر


یک شنبه 07 آبان 1402 (6 ماه قبل )